یاد من باش

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

 

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRN0zzNEdNNY8cEyRAhV6J9lH4UUZ9vUFKi7cuqVpYYwQXg-Pk9T6a0OyoDtQ

من اگه هنوز میخونم واسه خاطر دل توست

شعرمن صدای غم نیست همصدای حسرت توست

 

عزیزم اگه خزونم واسه ت از بهار میخونم

تو رو تنها نمیذارم گرچه تنها جا میمونم

 

اگه تو شبای سردت با خودت تنها میشینی

من برات میخونم از عشق تا که فردا رو ببینی

 

اگه همصدای اشکی واسه آرزوی پرواز

من برات میخونم ای گل نوبهارو نبر از یاد

 

همه دلخوشیم به اینه که تو یادت موندگارم

گرچه عمریه تو این دشت یه خزون بی بهارم

 

یاد من باش

 

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم

بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم

 

یادمن نبودی اما من به یاد تو شکستم

غیر تو که بودی ازمن دل به هیچکسی نبستم

 

هم ترانه یاد من باش بی بهانه یاد من باش

وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش

 

اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد شد

میشه تو آتیش عشقت گرگرفتنو بلد شد

 

اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من باش

تا ابد تا ته دنیا تا همیشه یاد من باش



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت15:54---2 تير 1391
نه نداریم اما بزودی بنر میزاریم .... اگه دوست داشتید از وب ما یکبار دیگه بازدید کنید چون یخ مژده داریم

206
ساعت15:36---2 تير 1391
سلام خوبه ولی خیلی سیاههههههه

206
ساعت15:23---2 تير 1391
نشد اشکالی دارهههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 2 / 4 / 1391|14:11 | ♥p.s♥ |